1 Aralık 2012 Cumartesi

BANA MAZERET GÖSTERME. HEMEN ŞİMDİ BAŞLA!

Nasıl ya bana hep geçmişini örnek verip durursun. Yok efendim geçmişten gelen pişmanlıklar, yok efendim gelecek endişeleri.
 Hoop durun bir dakika!
Şu an sen kimsin?
Neden geçmiş ve geleceğin de ŞİMDİ yaşanacağını hatırlamakta zorlanıyorsun. Şimdi attığın her adım senin gelecek dediğin şimdi yaşanacak olanı hazırlıyor. Öyleyse neden gelecek olanı da şimdi ki düşüncelerinle aynı deneyimler için çabalıyorsun?
Tabii ki elinde sihirli değnek yok. Fakat şimdi yaşadığın deneyimide geçmiş dediğin şimdi de hazırlamıştın değil mi?
Hadi gel şunu bir düzene sokalım. Otur şuraya tam karşıma ve beni iyi dinle.
SEN ŞU AN DÜŞÜNDÜKLERİNLE TAM 1 SANİYE SONRANI DENEYİMLEMEK İÇİN HAZIRLIYORSUN.
Hani bir oyun vardır, DEĞİŞTİR der ya, sen de hemen düşünceni değiştir. Olmadı bir daha, olmadı bir daha...
Ne zamana kadar ta ki işte bu BENİM diyene kadar...
Hiç endişelenme sonsuz şimdi içindesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder