27 Ocak 2013 Pazar

BİRDE BUNU DENEYİN!

Bir önceki yazımda zihinden okumayla ilgili paylaştığım yöntemi bu defa kendi kendimize yapacağımız olumlamalara uygulayacağız. Mesela şimdi sağlıkla ilgili bir olumlama yapalım.
Eğer sürekli yorgunluk hissediyorsanız kendinize yapacağınız '''ben capcanlı enerji doluyum.'' olumlamasını mırıldanmadan sadece zihinsel imgeleme yoluyla yani zihninizde bir platformun üzerindeki yazıyı okuyormuş gibi uygulayın. Bu belli aralıklarla yapacağınız çalışmayı gün sonunda uykuya dalmadan önceki ve uyandıktan sonraki dakikalarda yaparsanız çok daha şaşırtıcı sonuçlar alırsınız. Bu arada söylemiş olduğum bu yöntem anlattığım gibi çok basit olmayabilir. Göreceksiniz ki diliniz sabit durmaya çalıştıkça siz zorlanacaksınız. Fakat sürekli pratik yaptıkça işlem gitgide kolaylaşacak.
Denemenizde fayda vardır diyorum...

2 yorum:

  1. İyi geceler Tuncay bey,uyum mucizesi adlı kitabınızı bitirdim.Gerçekten deneyimler,birikimler sonucu yazılmış bir eser, bizlerle paylaştiğiniz için teşekkür ederim.Kitap bugüne kadar okuduklarımdan çok farklı bazı yerlerde çok zorlandım.Ama ben de başarmak istiyorum.Bunu insanlık için ,ailem için istiyorum.Tüm insanları,evreni,her şeyi ve şüphesiz allahı seviyorum ve iyi bir kul olmak istiyorum.Saygı ve sevgilrimle..

    YanıtlaSil
  2. Kitapta söylediğim gibi bu sizin eseriniz Oktay Bey. Allah yolunuzu her daim açık etsin.
    Saygı ve Sevgilerimi sunuyorum...

    YanıtlaSil

HIZLI KODLAMA! I Tuncay YEŞİLPINAR