7 Nisan 2013 Pazar

BIG BANG! BAŞLANGIÇ...

Burada okuyacağınız bilgileri başka hiç bir kaynakta bulamazsınız. Çünkü bunların hiç biri herhangi bir kaynaktan alıntı değildir. Tüm okuduklarınız düşünce yapınızı çok derinden sarsacak ve sizi çok farklı bir serüvene sürükleyecektir. Burada ki en önemli ricam okuduklarınızı bugüne kadar öğrendiklerinizle kıyaslamayın. Çünkü bu mümkün olamaz. Bu bilgiler farklı bir bilinç düzeyinin ürünleridir.
Hepimize öğretildiği gibi varoluşumuzun BÜYÜK PATLAMA yada BİG BANG ile gerçekleştiği söyleniyor değil mi?
GERÇEKLEŞTİ ifadesi ne kadar güvenli ve ne kadar tanıdık geliyor.
Şimdi çok farklı bir bilinç düzeyinden bir ifade kullanacağım.
Biz yani tüm varoluş şimdi oluşmakta ve biz bu oluşumun, bu ortaya serilişin birer parçasıyız ve de dolayısıyla buna tanık olamayız.
"Bu ne demek oluyor!" dediğinizi duyar gibiyim.
Şimdi  daha basit bir ifade kullanmaya çalışacağım. Biliminsanları varoluş üzerinde çalışıyorlar fakat bunu hiç bir zaman kanıtlayamayacaklar. Çünkü biz varoluşuz ve her varoluş kendi içinde ortaya çıkıyor. Bu ortaya seriliş,  başlangıç ve son dizeleri olarak kendi kendini tekrarlıyor. Her bir tekrar kendi içinde yeni bir farkındalık yaratıyor. Her bir farkındalık kendi varoluş bilmecesini çözmeye çalışıyor.
 Gel de çöz bu bilmeceyi.
Asıl amaç varoluş bilmecesinin ortaya çıkışıyla oluşan DÜZENSİZLİĞE gidişin, her varoluşun kendi içindeki DÜZENE çekilme çabasıdır.
İŞTE BU BİZİM YAŞAM DEDİĞİMİZ DENEYİMDİR. İşte bu yüzden her an ve her yerde oluşan bu varoluşun başlangıcını bulamayız.
ÇÜNKÜ ORTADA NE BİR BAŞLANGIÇ NE DE BİR BİTİŞ VARDIR.
Şimdi düşüncelerinizi bir an olsun farklı bir düzeyde yolculuğa çıkardım. Artık yaşamınızda hiç bir şeyi göründüğü, öğretildiği ve bilindiği gibi algılamayın. Sadece  bu maceranın bir parçası olduğunuzu unutmayın ve bunun keyfini çıkartın.

4 yorum:

  1. Tuncay Bey,mail adresinizi alabilir miyim?birkaç sorum olacak kitabınızda yazdıklarınız hakkında.Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tuncay bey.gecenin bu saatinde theta bilinc programi ile ilgili arastirma yaparken karsima ciktiniz.bu konu ile ilgili bir cok yazi okudum.ve ilgili kisiler ile gorustum.cok ogrenmek istiyorum.kendime ve aileme yakinlarima faydali olmak icin.fakat bu kisilerin seans ucretleri benim maddi durumumda imkansiz.sizin makul okan fiyatiniz dikkatimi cekti.almak calismak ve ogrenmek isterim.yalniz cekincede kaldigim unsur ben bu dokumanlar sizden alirsam ne derece ogrenebilirim.yani kendi kendime bu isi ogrenmem mumkunmu.cunku konustugum diger uzmanlar yuzyuze alinan seanslardan bahsettiler hep.bu benim icin ne derece mumkundur.inanin bu konuyu cok ogrenmek istiyorum.cevap verirseniz cok sevinirim.tesekkurler.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Tuncay bey.gecenin bu saatinde theta bilinc programi ile ilgili arastirma yaparken karsima ciktiniz.bu konu ile ilgili bir cok yazi okudum.ve ilgili kisiler ile gorustum.cok ogrenmek istiyorum.kendime ve aileme yakinlarima faydali olmak icin.fakat bu kisilerin seans ucretleri benim maddi durumumda imkansiz.sizin makul okan fiyatiniz dikkatimi cekti.almak calismak ve ogrenmek isterim.yalniz cekincede kaldigim unsur ben bu dokumanlar sizden alirsam ne derece ogrenebilirim.yani kendi kendime bu isi ogrenmem mumkunmu.cunku konustugum diger uzmanlar yuzyuze alinan seanslardan bahsettiler hep.bu benim icin ne derece mumkundur.inanin bu konuyu cok ogrenmek istiyorum.cevap verirseniz cok sevinirim.tesekkurler.sevgiler

    YanıtlaSil

HIZLI KODLAMA! I Tuncay YEŞİLPINAR