3 Eylül 2013 Salı

68 SANİYE ODAKLAN!

Yaşam inişleriyle çıkışlarıyla muhteşem bir yolculuk. İnsan çektiği acılar ve zorluklara o kadar çok odaklanıyor ki sanki yaşamın anlamı sadece ıstırap çekmekten öteye gidemiyor. İnsan algı zamanına göre yıllarca süren acı ve zorluklar aslında bir odaklanma kadar yakında. Sadece 68 saniye alan bir uygulama. Kulağa hoş geliyor fakat kiminize göre de boş geliyor. Çünkü siz yaşamda karşılaştığınız her sorunun çok karışık olmasına programlandınız. Yaşamın basit olabileceğini aklınıza dahi getiremezsiniz, çünkü yüzyıllardır bu durum böyle. Ben böyle söylüyorum da  kendim nasıl yaşadım acaba? Aynı şu an tüm insanlığın inandığı gibi tüm sorunlara daha büyük sorunlar ekleyerek ve ta ki önümde koca bir dağ oluşturana kadar çabaladım. Evet çabaladım diyorum çünkü şu an çoğunuz böyle yapıyor.
Peki bundan böyle yeni bir çağda sorunlar değişecek mi?
Hayır! sorunlar aynı kalacak fakat sizin düşünce yapınız değişecek. Dolayısıyla sorunlar yeni düşünce sisteminizde yeni çözümler bulacak.
İlk 17 saniye odaklanıp imgelediğiniz sonuç sizin sonucunuza uygun titreşimleri taşıyacak. Hemde tam tamına 10 kat daha fazla benzer çözümleri getirecek. Bakın burada palavra atmıyorum. Tam 10 kat daha fazla.
Sonra ikinci 17 saniye size 100 kat daha fazla sonuç ekleyecek. Üçüncü 17 saniye 1000 kat ve son olarak dördüncü 17 saniye yani toplam 68 saniye tam bir saydam odaklanma size 10.000 kat daha fazla benzer güzellikler getirecek. Sonra karşınıza çıkacak olan deneyimlere dikkat edin ve MUCİZE neymiş o zaman görün!
Artık kaçabileceğiniz 68 saniye gibi bir çözümünüz var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SU RİTÜELİ! I Tuncay YEŞİLPINAR