17 Nisan 2014 Perşembe

YENİ KİTABIM!

Gerçek soru yaşamdan sonra hayat var mıdır, değil. Asıl sorulması gereken ölümden önce HAYATTA OLUP OLMADIĞINDIR.
OSHO

Deneyim senin zihninde varolan diğerinin deneyimlediğinin farkında olmakla anlam kazanır. Nasıl uykudayken uyuduğunun farkında olmazken diğerinin uyku deneyiminde uykunun anlamını çıkarırsın. Bu durum ÖLÜM ve YAŞAM içinde aynıdır.

Peki öyleyse nasıl oluor da deneyiminin YAŞAM olduğuna bu kadar eminsin.

DAHA DOĞRUSU BU DENEYİMLEDİĞİNİN NE OLDUĞUNU BİLİYOR MUSUN?

GERÇEKTE YAŞIYOR OLDUĞUNU NEREDEN BİLİYORSUN?

BUGÜNE KADAR TÜM BİLDİKLERİN BU KORKUNÇ SIRLA ALT ÜST OLACAK!!!

YENİ KİTABIM SEN HAZIR OLDUĞUNDA DOĞRU ZAMANDA ELİNDE OLACAK!!!



1 yorum:

  1. Sayın Tuncay bey,sizin yazılarınıza 21.12.2012 ile ilgili araştırma yaparken rastladım.Üstelik 21.12.1965 benim doğum tarihimdi.Doğum günümde dünyada önemli değişikliklerin olabileceği ön görüsü beni meraklandırmıştı.O zamandan beri blogunuzu sürekli ziyaret ediyorum. Kitabınızı defalarca heyecanla okudum.Sizinle tanışma şerefini de yaşadım.İyi ki deneyimlerimde varsınız.Başka kitap ve materyaller ile kendimi geliştirmeye çalışıyorum.Yeni kitabınızı merakla bekliyorum.Yaratanı ve tüm yarattıklarını seviyorum.Saygılarımla.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

TAM BİR UYUM! I Tuncay YEŞİLPINAR