17 Ekim 2014 Cuma

BEDEN - ZİHİN - RUH ÜÇLEMESİNİN KOORDİNASYONU...

Çalışmalarımı uzun bir süre kendi üzerimde denedim ve çalışmanın düşünce ve duygularım üzerindeki etkisini gözlemledim. Kullandığım yöntem çok eski zamanlardan gelen eski Şaman Hawaii yerlilerinin kullanmış ve halen yeni versiyonunun kullanıldığı bir yöntem. Fakat bu çalışma süreklilik ve sabır istiyor. Aynı zamanda sadece zihinsel bir çalışma süreci. İkinci çalışmam bedenin ruhumuzla olan bağlantı noktalarıyla yani meridyenleri üzerinde yapılan çok uzun yıllardır Çin ve dolayısıyla tüm dünyaya yayılan akupunktur yöntemi. Tek fark benim sadece parmak uçlarımı kullanmam. Hiç bir alet kullanılmıyor. Fakat burada ortaya çıkan duygu temizliğinin yarattığı bedenin farklı noktalarında hissedilen fiziksel rahatsızlıklar süreci biraz uzatıp zorlaştırıyordu. Üçüncü yöntemle koordine içinde yapılan diğer bir çalışma bu rahatsızlığı da anında yok ediyordu. Çalışmam müthiş bir sonuç ortaya çıkarmaya başladı. Bedende çeşitli noktalarda tıkanmış olan enerji şimdi dengeye girmiş ve BÜTÜNLE rezonansa girmişti. Sonuç çok hızlı ve eksiksiz ortaya çıkıyor. Bu karma metot hiç bir yan etki bırakmadan BEDEN - ZİHİN - RUH üçlüsünü tam bir dengeye oturtuyor. BU ÇALIŞMANIN TIB İLE HİÇ BİR İLGİSİ YOK. BEN TIB DOKTORU DEĞİLİM. TIB DOKTORLARIMIZI ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN. BU ÇALIŞMA TAMAMEN ZİHİNSEL TAKINTI VE STRESLE BİRİKMİŞ DUYGULARIN BEDENDEN DIŞARI ATILIP BEYNİN SİL BAŞTAN PROGRAMLANMASI OLAYI. BEN KARŞIMDAKİNE SADECE ÖNCÜLÜK EDİYORUM. TÜM İYİLEŞME KENDİSİ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLİYOR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder