2 Kasım 2014 Pazar

EFT şifa tekniği ile beraber SEDONA ve HO'OPONOPONO.

Uzun bir zamandan beri sürekli uygulamakta olduğum EFT şifa tekniği ile bazı başarılı iyileşme sonuçlarına tanık oldum. Fakat arada bazı eksikleri gidermek için simultane bir biçimde uygulamaya soktuğum SEDONA ve HO'OPONOPONOO yani otantik Hawaii şamanlarının kullandığı şifa tekniğiyle sonuçları çok hızlı ve eksiksiz aldığımı görünce çok heyecanlandım. Sonuçlar 1 ile 3 seans içinde gelmeye başladı. Karşımda ki kişinin takıntı, alışkanlık ve sıkıntıları adeta mucizevi bir şekilde kaybolmaya başladı. Karşılıklı bireysel çalışmalarda hiç bir tıbbi müdahale almadan % 100 doğal terapi karşısında şaşkınlıklarını saklıyamıyorlardı.
Aldığım bu başarılı sonuçlar beni çok mutlu etti.
Eğer bu bireysel çalışmalara İzmir içinden katılmak isterseniz yukarıda ki telefonlardan bana ulaşabilirsiniz. Artık takıntı ve sorunlarınızdan kurtulmak için hem zaman kaybı hem de para kaybı yaşamanız gerekmiyor.
Bana mesajda atabilirsiniz.
Eğer İzmir dışından bu çalışmaya katılmak isterseniz skype yoluyla yüz yüze şifa çalışmamız vardır. Bunu planlamak için bana mesajlarınızla ulaşabilirsiniz.
Saygılar
Tuncay Yeşilpınar

Not: İlgilenen arkadaşların dikkatine...
Yaşamınızda mucizevi değişim ve dönüşümleri başlatacak olan Theta Bilinçaltı Teknikleri:
Theta1+Theta2+Theta3 Master+Kitap''Uyum Mucizesi''___50.-TL
e postanıza pdf dosya formatında gönderilir.
Banka Hesap İban no:  İş Bankası TR55 0006 4000 0013 4910 3465 01

Ayrıca, yüz yüze veya  internet Skype üzerinden bire bir seans çalışmamız vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BU TÜM ZAMANLARIN SIRRI ARTIK SANA SIR DEĞİL!!!

İncecik bir çizgi düşünün! Uzaktan bakıldığında sadece düz ince bir çizgi olarak gözükse de o küçüklükte ki bir varlık için sağa sola gidile...