8 Kasım 2014 Cumartesi

HIZIR ALEYHİSSELAM

Uzun bir zaman önce hayatımda yaşadığım çok ilginç bir anımı zamanı geldiğine inandğım için sizinle paylaşmaya karar verdim. Çünkü içinde bulunduğumuz bilinç yapımız itibariyle O'nlarla daha sık temas halinde olacağız.
Yıllardan 1998 gibi hatırlıyorum. Ülkemizin ekonomik durumu bozuk ve sürekli birbirini tetikleyen devaülasyon ve enflasyon arasında sıkışmş ve tam anlamıyla bir buhran yaşıyordum. O zamanlar ticaret hayatımızın parası dolar ve Alman mark'ıydı. Bu paralarla borçlanıp aynı şekilde yatırım yapma durumundaydık. Birden dolar 2 kat yükselince borçlarımızda 2 kat artıyordu. Durum böyleyken ben sürekli dua ve meditasyonlarımla bir nebzede olsa huzur arıyordum.
Sonra işlerin çok yavaş olduğu bir gün içeride oturuken nasıl geldiğini görmeyişime dalgınlığımın neden olduğunu düşündüğüm uzun saçlı, sakallı ve bıyıklı bir genç girdi içeri. Sırtında back-pack çanta, üzerinde jean ceket ve jean pantolon, yani tipik bir üniversite öğrencisi.
Ben içeri buyur ettiğimde avucundaki parayı gösterip şimdi çıkan arabadan düştüğünü ve paraları alıp akşam saat 17:00' ye kadar sahibini beklememi ve gelmezse paraları çalışan çocuklara dağıtmamı söyledi. Bunu duyunca biraz ürperdim çünkü birkaç saattir içeri ne bir araba nede bir insan girmişti. Bende sakiniğimi koruyup söylediğini yapacağımı ifade ederken diğer elinde tuttuğu bir çengelli iğne içinde ki rozetin de diğer bir arabadan düştüğünü  görüp,  alıp bana getirdiğini ve bu rozetide cama asmamı ve sahibi görürse vermemi söyledi. O an biraz donup kaldım ve yinede söylediğini yapmak üzere parayı koymak için diğer odama girip zarf aldım ve çıktığımda ortada KİMSE YOKTU.
O'nun bir tüy gibi uçup gittiğini o kadar güçlü hissetsemde hala kim olabileceği hakkında bir fikrim yoktu.
O rozeti alıp tanıdığım bir hacı amcaya sorduğumda ise şaşkınlıktan gözlerim fal taşı gibi oldu.
Çengelli iğnenin üzerinde ALLAH yazıyordu. Hacı amca "keşke bana da söylemeseydin çünkü O seni çeşitli kılık ve çehrelerde 2 defa daha ziyaret edip senin sıkıntılarına çare olacaktı." dedi.
Geçen tüm yıllar içinde O'nunla çeşitli insan versiyonlarında karşılaştığımı ve her sıkıntıdan bir tüy gibi uçarak sıyrıldığmı hissediyorum.

Bu hatıramı ilk kez bunca yıldan sonra paylaşmamın sebebi ise artık bilinç yapımız itibariyle herkesin hazır olduğunu hissetmemden dolayıdır.

Her an ve heryerde sürekli gözetiliyoruz.
Hiçbirimiz yanlız değiliz.
Eğer KALPTEN İYİ NİYET VE İSTEKLERİMİZE ODAKLANIRSAK İNANIN BANA ZAMANI GELDİĞİNDE SORUNLAR ÇÖZÜME, SIKINTILAR REFAHA DÖNÜŞÜR.

HER BİR FARKLI İNSAN FORMUNDAKİ  MELEKLERE BURADAN  SONSUZ
ŞÜKRANLARIMI İLETİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAM BİR UYUM! I Tuncay YEŞİLPINAR