17 Haziran 2015 Çarşamba

5. BOYUT BİLİNÇALTI TEKNİKLERİM!

Bireysel olarak yaptığım bilinçaltı temizleme ve yeniden programlama çalışmaları hem maddi açıdan hem de zaman alması bakımından bir çok insanı bu çalışmaları almaktan alıkoymaktadır. Tamamen bunun farkındayım. İnsanların tamamına yakın kısmı gündelik yaşamlarında sürekli bilgi kirliliği bombardımanı altında adeta yaşam savaşı vermektedir. Yaşam gitgide zorlaşmaktadır. Stres altında kalan insan zamanla bedensel hastalıklara maruz kalmaktadır. Tüm bu zorlukları düşünüp daha çok insanı nasıl bu sorunlara karşı dayanıklı ve sağlıklı kılabiliriz diye düşünüp durdum. Sonuç olarak benim uyguladığım bu bilinçaltı tekniklerini herkesin uygulama yeteneğine sahip olduğunuda gözönüne alarak yeni bir çalışma başlattım. Aslında ticari yönünü hiç düşünmedim, fakat evrensel bir takım yasalar vardır. Bu yasalardan  biri de YANSIMA yani VER- AL yasası. Bu yasayı ihlal etmemek için sadece 20 TL gibi bir rakama bireysel seanslarımda uyguladığım özel teknikleri sizlerle paylaşmaya karar verdim. Aslında Bireysel seanslarda bu teknikleri kısmi olarak karşı tarafa aktarıyorum. Kimi teknikleri kendinize saklıyorsunuz. Fakat ben bu çok özel 7 MUCİZEVİ bilinçaltı tekniğini aşağıda verdiğim IBAN hesap numarasına 20 TL yatıranlara belirtmiş oldukları E-POSTA adreslerine gönderiyorum. Tek yapmanız gereken ya hesaba para yatırırken e postanızıda ekleyin ya da aşağıda vermiş olduğum benim e postama bildirin.
İnanın bana yaşamınızda çok büyük farklılıklar göreceksiniz.

IBAN: TR55 0006 4000 0013 4910 3465 01
Tuncay Yeşilpınar
E-POSTA: yesilpinar24@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder