20 Haziran 2015 Cumartesi

BİRLİKTE YARATIM! BİREYSEL SKYPE SEANSINDAN BİR ÖRNEK!

- Yaşamınızda eksik olan nedir?
Bir işim var ve iyi para kazanıyorum fakat huzurum yok. Nedenini bir türlü bulamıyorum.
- Demek ki yaptığınız her ne ise pek memnun değilsiniz!
Yaptığım işi sevdiğimi sanıyorum.
- Bir dakika, sanıyorum dediniz, yani pek emin değilsiniz.
(yarım dakika kadar bir duraklamadan sonra)
Valla bazen seviyorum bazende huzurum kaçıyor.
- Peki öyleyse şimdi iyi bir işiniz var, güzel para kazanıyorsunuz ve çok huzurlusunuz. Hemen şimdi bu hayalinize kavuşmuş hissine sahip olun hemen şimdi.
(yine bir sessizlik ve)
Tamam şimdi huzuru hissedeceğim.
- Şu an huzurlusunuz, bu huzur sürekli sizinle peki sorun ortadan kalktı mı?
(bir dakika kadar sessizlik)
- Mutlu olduğunuzu hissedebiliyor musunuz?
Ya! tam olarak bilemiyorum sanki kendimi değersiz hissediyorum.
( Şimdi huzur olarak çıkan sorun kendini değersiz hissetme haline dönüştü. Bekleyelim bakalım sorunun temeli nereye dayanacak.)
( seans bir süre asıl sorunu bulmaya yönelik sürüyor ve asıl problem ortaya çıkınca ona bağlı tüm sorunlar domino taşı gibi devriliyor.
Gördüğünüz gibi asıl sorunumuz gerçek sorunumuzu bilmediğimizdir. Gerçek problem bilinçaltında saklandığı sürece onu silmemiz mümkün olamıyor. İnsanların %90'ı malesef bilmediği sorunu çözmeye çalışıyor.
İŞTE ASIL SORUN BU!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder