22 Ekim 2016 Cumartesi

Sadece 5 Kolay Adım da Yepyeni Bir Sen Ol!

Yaşamın çok mu sıkıcı hale geldi?
Zaman ayaklarının altından kayıyor ve sen paniğe mi kapılıyorsun?
Tüm hayallerinin suya düştüğünü mü düşünüyorsun?
O zaman bu yazı senin için yazıldı.
Okurken dünyada ki tek insan olduğunu düşün. Hiç bir ön yargının olmadığını  ve hiç bir düşünceden etkilenmemiş olduğunu varsayalım.

Haydi gel beraberce yeni yaşama şekil verelim.




İlk atacağın adım, değişmesini istediğin yaşam standartlarının acı eşiğine varmış olduğunu farketmek.
Artık bu sınır yaşamın dönüşüme başlama sınırıdır. Çektiğin maddi ve manevi sıkıntılarına artık tahammülünün kalmadığını gösterir. Yeni bir adım için kaybedecek hiç bir şeyin kalmamıştır.
İkinci adım, bu sınırı geçmek için yeni bir hedefinin olması gerekir. Hedefin, senin olduğun yerden mutlu olmayıp başka bir yere geçme niyetindir. Bu yeni yaşam planını yapman gerekir.
Üçüncü adım, hedefine ulaşmak için ne yapman gerektiğini araştırmak ve bulmaktır. Bu sürekli denediğin ve başarısızlıkla sonlanıp hayal kırıklığına uğrayacağını bildiğin yöntemlerin tekrarı olmamalıdır. Fiziki boyut gerçekliğini değiştirmenin tek yolunun ancak kaynağından temizlemiş olman gerektiğini görmeye başlaman gerekir.
Dördüncü adım da, hedefe ulaşmak için bulduğun yöntemi nasıl uygulayacağını ve yeni yaşam temellerini nasıl atacağını öğrenmen şarttır. Bu beyninin kullanmadığın tarafını kullanmaya başlamaktan başka çarenin kalmadığını da anlaman demektir.
Beşinci ve son adım, tüm cesaretinle arkana bile bakmadan hedefe kilitlenmektir. Artık Tüm fiziki gerçekliğin sadece bilinçaltı dünyanın bir yansıması olduğu gerçeğiyle yüzleşip yeni bir başlangıç yapmaktır.

Böylelikle, yıllar boyunca aynı çarelere başvurup yeni sonuçlar alacağını ümit etmeyi bırakmakla yeni sonuçların ancak yeni adımlarla gerçekleşebileceğini görmüş ve yepyeni SEN'in sağlam temelleri atılmıştır.
Tüm bunların sonucu, senden beklenen standartların üzerinde sorumluluk almış ve kendine dahi şaşırmış olacaksın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAM BİR UYUM! I Tuncay YEŞİLPINAR