6 Ekim 2016 Perşembe

Theta Düzeyinde Bilinçaltı Çalışması EĞİTİMİ...

Çok Farklı ve İnanılmaz sonuçları olan Theta Düzeyinde Bilinçaltı Temizliği Eğitimimiz  08/10/2016 Cumartesi günü saat 10:00 - 17:00arası İzmir Alsancak semtindedir. İlgilenen arkadaşlara duyurulur. Bu Theta Eğitimi kesinlikle diğer enerji ve Theta Healing çalışmaları DEĞİLDİR. 40 yıllık araştırma ve çalışmalarımın sonucunda uygulamalarımın geri bildirimlerinden yola çıkarak derlediğim, dünya üzerinde uygulanan Theta tekniklerinin en etkili olanlarının GELİŞTİRİLMİŞ halidir.
İlgilenen arkadaşlarımızın bilgisine sundum.
Detaylı bilgi: yesilpinar333.blogspot.com veya yesilpinar24@yahoo.com

2 yorum:

  1. Tuncay bey merhaba.E-Kitaplarınız ve 7 teknik bana ulaştığından bu yana saatlece ilgiyle hiç sıkılmadan okuyorum.Size teşekkür etmek istedim bu kadar yalın ve güzel anlatımınız ve tekniklerinizi cömertçe paylaştığınız için.Eğitiminize katılmayı çok isterdim. İstanbul'da da eğitimler vermenize niyet ediyorum.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yaşamınıza istediğiniz yönde yol vereceğinizden eminim. Yaşam yolunuz her daim açık olsun.
      Saygılar

      Sil