26 Şubat 2017 Pazar

Dikkat! Sağ Beyniniz Aktive Olacak. Tüm Bildikleriniz Alt Üst Olabilir...

Gerçekten, bu yaşamın bir ilahi adalet sistemi olmalı!

Yoksa, her kötülük yapanın yanına kar kalan bir kaos ortamı ki cehennemin ta kendisi olurdu herhalde.

Kimine göre bu dünyada ilahi adalet sistemi yok.

Çünkü kötülük yapanların yanına kar kalıyor. Belki öbür dünyada cezalarını çekeceklerini düşünerek biraz olsun rahatlıyoruz.

Şimdi okuyacaklarınız, hem içimizi rahatlatacak hem de her birimizi istemeden de olsa yaptığımız zararların üzerine düşündürecek.

Bu yazıyı okurken beynimizin sağ yaratıcı yarımküresini aktive ederek okumanızı tavsiye ederim.

Bu aktivasyon için 3 kere sağ burun deliğinizi kapatıp nefes alın, karnınızı şişirerek 5 saniye tutun ve ağızdan 7 saniyede verin.

Yazıya dökmeye çalıştığım bu bilgileri kullandığımız kelimeler yetersiz kalsa da elimden geleni yapacağım.

Bu dünya boyutunda bilerek diğerine zarar veren biri, anında varoluşun yansıma yasasına göre anında diğer olasılık hallerinde aynı tepkiyi görür.
Diğer bir deyişle, birine bilerek zarar verdiniz diyelim, zarar verdiğiniz kişi diğer olasılık hallerinizden birinde size istemeden o zararın birebir kopyasını yaşatır.

Sizin bu olaydan dersinizi aldığınız algılandığında bir üst frekansta bulunan diğer olasılık versiyonunuzun önü açılır.

Şimdi şöyle bir yaşamınızı gözden geçirin.

İstemeden birine zarar verdiniz mi?

Verdiyseniz, bu sizin bir diğer rezonans salınımındaki versiyonunuzun o kişi tarafından bilerek zarar verildiğine işarettir.
Bu istemeden zarar verme durumunu sizin bilmenize imkan yoktur. Çünkü bu verdiğiniz zarar da sizin ders çıkarmanız gereken bir durumdur.

ANCAK, yapılan sözde istemeden yapılan kötülüğe sığınmak hiç ama hiç çözüm değil. Çünkü aynı kısır döngü size ve ona, ona ve size olarak devam eder.

Bu labirenti terk edip tüm engellerden geçiş ise farkındalığa geçmektir. Bu sayede deneyim kesilmiş ve sadece farkındalık düzeyinde sizin titreşim frekansınıza eklenmiş olur.

Şimdi aklınızdan geçen soru şu?

İyi de kötülüğe uğrayan bebeklerin, çocukların suçu ne?
Aynı olayın tam tersi versiyonunu düşündüğünüzde cevabı bulacaksınız.

Masum insanların çektiği tüm acılar her birimizin diğer ve aynı anda varolan versiyonlarını etkiliyor. Her bir eylemin tam tersi aynı anda tüm versiyonlarımızda gerçekleşiyor.

Şimdi bugüne kadar yaşadığınız tüm olayları gözden geçirin.

Beyninizde çok garip bir algı oluşacak.



İçinizde bugüne kadar hissetmediğiniz garip duygular ortaya çıkacak.

Artık bu kısır döngüye son vermenin yeri ve zamanının bu versiyonunuz olduğunu anlayacaksınız.

İşte uyanış böyle bir şey...

Şimdi İlahi düzenin ahengini görebiliyor musunuz?

Sanki bir  kaosa çekilir gibi gözüken düzene çekilme çabası ve arada oluşan entropilerden çıkarılan ders.

Ders öğrenilinceye kadar süren algı yanılsaması.

Nasıl inanılmaz bir düzen içindeyiz?

Mükemmel planlanmış bir İLAHİ ADALET!

7 yorum:

  1. çocuklarla ilgili sorulan soruya verilen cevabı anlayamadım. Bizim acı çeken başka bir versiyonumuz gibi algıladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin farklı bir versiyonunuzun acı deneyiminden aldığı dersin tam anlamıyla tamamlanmamış olmasından dolayı sadece farkındalığınıza kaydedilmesi gereken bir mesaj.

      Sil
  2. Yani o bebek ne ders çıkarıyor peki

    YanıtlaSil
  3. Şimdi ben geçenlerde ortak bir alanda çalıştığımız fakat bir muhabbeti min olmadığı sadece arasıra karşılaştığım bir arkadaşın eline çay döktüm yanlışlıkla tabi ... Siz in sorunuza o geldi aklıma... Canı çok yandı ee benimde çok yandı tabi çok üzüldüm çünkü af felan diledim neyse.... Şimdi düşündüm o bana hiç bir şey yapmadı ki fiilen en azından ... Şöylemi oluyır onun gündüz rüyasında dünyasında onun benim yansımama bir zararı dokundu da oldu bu ona ama benim haberim yok.... Ama o zaman karşılığını aldığımdan haberim oldu ... Oy of kusuruma bakmayın nolur beynim yandı günlerdir aylardır sorularla daha doğrusu karışmaktan beynim durdu

    YanıtlaSil
  4. Yada onun canı yanmadı benim canımın acıması mı gerekiyordu

    YanıtlaSil
  5. Ben bir örnek vermek durumunda kaldim daha iyi anlasilsin diye.Cok seneler önce ben 3 bebegime hamileydim sonradan farketik ve cocuk 2.5 aylik olmus,canliydik kontrolde baktirdigimizda.Tabi ben dünyaya gelmesini cok istedim.Eski esim(SONRADAN AYRILDIM)"HAYIR OLMAZ menim yasim gecti eger kiz olursa gelin oldugunu.erkek olursa askere gitigini göremem"dedi.Ne yaptiysam olmadi.Bir gün sarhos geldi eve bana dedi ki"EGER BU CUCUGU DOGURURSAN NE SANA BAKARIM NEDE O HASTA OLURSA DOKTORA GÖRÜRMEM"dedi.Ben aglamakli ne yapcagimi bilemez haldeydim.Günahi nolcak ya dedim"TÜM GÜNAHINI ÜSTLENIYORUM BILIYORUM SEN GÜNAH DIYE ALDIRMIYORSUN DEDI BENIM TÜM GÜNAHI"dei.Düsübdüm saten ben hasta oldugumda bana bakmiyordu doktora götürmezdi(SÖZLERIMI BLOKE EDIYORUM)Neyse sözün kisasi mecbur kaldim o zaman icin ve ondan sonrada depresyona girdim.Aradan yillar gecti.Evlendi ve bir oglu oldu ben sonradan ögrendim cocuk bir kac aylikti.Icim acidi niye derseniz benim bebegim hak etmedimi yasamayi diye canim yandi.Bu olay 10 yil aradan oldu.3 hafta sonra bir duydum ki cocuk ölmüs.Cok üzüldüm cocuga.Burdaki mesaj nasil bir adaletin oldugunu siz düsünün. Ama asla sevinmedim.Allah kimseyi evlat acisiyla sinamasin.Tesazi yüce adalet........

    YanıtlaSil

SU RİTÜELİ! I Tuncay YEŞİLPINAR