21 Mayıs 2017 Pazar

DİKKAT! Bu Bilgi 3. Göz Çakramızı Kabak Çiçeği Gibi Açacak...

Hepimiz BİR'iz.
Evet!
 Bu sözü tüm yeni çağ insanı duydu, biliyor ancak bu söze ne kadar inanıyoruz.
Çoğunlukta sol beyni kullanan biz sorgulayan, yargılayan mantıksal varlıklar olarak, bu BİR'iz sözünü ne kadar derinden anlayabiliyoruz.

O zaman gelin hep beraber bu kavramı daha da  açalım.





Yazı boyunca, BEN olarak hitap ettiğimi herkes kendi olarak okursa yazdıklarım her bir birey için daha anlam yüklü olacak.

Ben'im sonsuz geçmiş ve gelecek potansiyel olasılıklarım şimdi ve burada aynı anda mevcut.
Ben tüm potansiyel olasılık hallerimin MERKEZİYİM.
Ben, Yüce YARADAN'ın yeryüzündeki yansımasıyım.
Etrafımda bulunan ve daha da ileri gidecek olursam, yeryüzündeki tüm insanlar BEN'im tüm potansiyel olasılık hallerimin dışa yansımasından ibarettir.

Her bir insan BEN'im sadece yansımamdır.

Acı çekenden en mutlu olanına kadar her biri bana, merkezdeki deneyimlediğim halime bir mesajdan başka bir şey değildir.
BEN en mutlu ve mükemmel halimi deneyimlemek ve her diğer deneyimlere sahip tüm yansımalarımdan farkındalık alarak kendimi sonsuz mükemmelliğe doğru çekiyorum.
O, benim üzerimden her şeyi görüyor ve deneyimliyor.
Ben mükemmelliğe doğru yol alırken BÜTÜN'ü tamamlıyorum.
Yargıladığım, sorguladığım, bilerek ya da bilmeyerek kötülük yaptığım ve iyilikte bulunduğum herkes aslında benim versiyonlarımı etkiliyor.
Ben kime ne yaparsam aslında kendi sonsuz sayıdaki varlığıma yapıyor ve deneyimde olduğum merkez BEN'i direkt olarak etkiliyorum.
Ben de senin sonsuz potansiyel olasılıklar hallerinden birini sana yansıtıyorum.
Birine yardım edip onun mutluluğuna katkı sağlıyorsam, aslında benim versiyonlarımdan birine katkı sağlamış oluyorum ve dolayısıyla o da BEN merkezi etkiliyor.

İşte hepimiz BİR'iz bu kadar açık ve net.

Ben, tüm yaptıklarımla acı ve yokluğu tüm versiyonlarımdan deneyimleyerek BEN merkezimin farkındalığına alıyorum ki bundan böyle o deneyimleri artık deneyimlememe gerek kalmasın.

BEN merkezi, sadece o farkındalıkların üzerine CENNETİ inşa edebilsin...

1 yorum:

  1. BEN merkezi, sadece o farkındalıkların üzerine CENNETİ inşa edebilsin... Bendwn BİRe merhaba

    YanıtlaSil

SU RİTÜELİ! I Tuncay YEŞİLPINAR