4 Temmuz 2017 Salı

İster İnanın İster İnanmayın Ama Oluyor!!!

Daha önce paylaştığım Theta333 enerjisiyle ilgili inanılmaz olumlu geri bildirimler almıştım.

333'ün anlamı Zihin - Beden - Ruh (3)bilincinin içinde olduğumuz frekansın Alt - Merkez - Üst (3) salınım noktalarında aynı anda Geçmiş - Şimdi - Gelecek (3) zaman dilimini oluşturmasıdır.





İki gün önce yurt dışından bana mesaj gönderen bir arkadaş bu deneyimi yaşayamadığını çünkü bu tip olayların sadece kandırmaca olduğunu söyledi.
Ben de kendisine inansa da inanmasa da ortada bir görünmez gerçeğin olduğunu ve kendisine Master Class inisiasyonunda kullandığım Theta333 enerjisini yüklediğim bir mesaj gönderdim ve tekrardan bu kez doğru ve tam yapmasını istedim.
Daha 1 saat geçmedi ki migren ağrısının aniden, bıçak gibi kesildiğini bildirdi.
Yaşadıkları sanki bir şaka veya rüya gibi gelmiş.

Ben de tekrar bu kez Theta333 Master Class inisiasyon enerjisini yüklediğim bu enerji girdabını paylaşmaya karar verdim.
Arkadaşlar bu bir şaka veya bir kandırmaca değil.
Kimsenin inançlarıyla oynamaya kimsenin hakkı yok.
Ama bu nasıl oluyorsa oluyor ve bir şekilde İŞLİYOR.
Benden mantıksal açıklama istemeyin.
Çünkü fiziksel düzeyde yapılan bir çalışma olmadığı için size zihinsel bir açıklama veremem.

Buna verebileceğim tek açıklama, ışığı gözlemlemeye başladığınız AN içinde, ettiğiniz niyetin eşzamanlılığından oluşan aktivasyonun fiziki boyutta şekil alması olarak olabilir.

Bu GÖZLEMLEME ve NİYET eşzamanlılığı nano saniye içinde oluştuğunda niyet gerçekleşiyor.

Eşzamanlılık nano salise şaştığında niyet gerçekleşmiyor.

Benim size verebileceğim tek açıklama budur.

Önemli olan oradaki gördüğünüz şekil değil ona niyetlenerek yüklenmiş enerjinin gücü.

Parmağınızı değdirmeden önce geçmişten herhangi bir an hatırlamaya çalışın.
Bu herhangi bir günün herhangi bir saati olabilir.
Bu anıyı gözünüzde canlandırdığınız an hemen ardından aşağıdakini yapın.
Bakın bu çok önemli, hemen ardından araya başka bir durum girmesin.
Çünkü böyle yaparak bilinçli zihnin beklentisini kesmiş oluyoruz.
Şimdi yukarıdaki noktaya parmağınızı değdirdiğiniz an ağrı olan bölgeyi, AĞRIYI DEĞİL sadece o bölgeyi düşünün.
Başka niyetleriniz içinde sadece olmuş olan halini düşünün.
Diğer bir ifadeyle, sadece isteğinizin gerçekleşmiş son haline odaklanın.
Bu işlem 30 saniye sürsün.
Sonra olanlara tanık olun.

6 yorum:

  1. Son paragraf hiç anlaşılır değil daha açıklayıcı olmanız mümkün mü? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyet etmeden önce zihni beklentiden uzaklaştırmak için farklı bir düşünceye yönlendirmek zihnin şartlanmasını keser. Çünkü çalışma öncesi beklenti zihni aktive eder ve araya girer.

      Sil
    2. hiç birşey anlamdım nasıl bir dille yazıyorsunuz size akıl vermek haddim değil ama biz sizin bildiklerinize vakıf değiliz bu yüzden bizim seviyemize indirgeseniz hepimiz için iyi olur

      Sil
  2. NOKTAYA BAKARAK MI HAYAL EDECEĞİZ GÖZÜMÜZ KAPALI MI AÇIK MI OLACAK BENDE YAPMAK İSTYORUM AMA ANLAŞILIR OLMAMIŞ

    YanıtlaSil
  3. Tuncay bey; Öncelik ile değerli bilgilerinizi bizim ile paylaştığınız gerçek anlamda için çok çok teşekkür ederim. Emeğinize sağlık... Youtube'de ki videolarınızı da takip ediyorum. Gerçekten olağanüstü bilgiler. Hakkınızı helal edin. Allah c.c.Yolunuzu açık ve daim etsin her zaman, hayırlısı ile...

    Yalnız bu makalenizde belirttiğiniz durumu Her gün okuyorum ve uyguluyorum...Bir yerde yanlış mı yapıyorum? Bilemiyorum ama bir türlü niyet gerçekleşmiyor..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba tuncay bey.bu resme dokundugumda kaydet kopyala vs çıkıyor.resmi indirip yaptığımda olurmu

    YanıtlaSil

SU RİTÜELİ! I Tuncay YEŞİLPINAR