27 Eylül 2017 Çarşamba

Biliyorum Aynaya Bakıyorum! Tüm Versiyonlarıma Sesleniyorum...

Belli bir uyanış aşamasına geldiğini düşünen, bu frekans aralığındaki BEN bazen diğer versiyon hallerimden farkındalığıma girenlere şöyle seslenmek isterdim.
Şu an hiç birimizi eleştirme gibi bir niyetimin olmaması gerektiğini öğrendim.
Çünkü bu aşamaya geldiğimi düşündüysem her birinizi olduğu gibi kabul ediyor ve sizlerin üzerinden doğru ya da yanlış olduğunu düşündüğüm deneyimlerin farkındalığını alıyorum.
Her birinizin o frekans aralığının size yansıtması gereken geçmişe göre davrandığını biliyorum.
İşte bu yüzden, hiç birinizi yaptığınız çalışmalardan dolayı eleştirme hakkım yok.


Sadece kendi farkındalığıma şu an bana yararını düşündüğüm farkındalığı almaya çalışıyorum.
Sen şunu yanlış yapıyorsun, sen bunu doğru yaptın gibi yargılama ve sorgulama hakkımın, bu aşamaya geldiğimi düşünüyorsam, olmadığını ve hala ona buna diye düşündüklerimi eleştiriyorsam belli ki o düşümdüğüm düzeye gelememiş olduğumu da görüyorum.
Tüm versiyonlarımın kendi farkındalıklarından sorumlu olduğunu ve kendi gelişimleri için hangi versiyonlarımdan farkındalık alacağını da hiç yargılamadan serbest bırakarak kabul ediyorum.
Her biriniz kendinize göre her yaptığınızdan kendiniz sorumlusunuz ve o yaptığınız şu anki bana göre bir farkındalık kazandıramıyorsa zaten o versiyonum ne bana ne de ben onun frekans aralığına çekileceğim.
Dolayısıyla hepiniz işinizi doğru yerde, doğru zamanda ve doğru versiyonlarımla yaptığınızı biliyorum.
MERKEZ BEN olarak sadece şu an bana yararı olanı süzüp farkındalığıma alıyorum.
Her birinize sonsuz teşekkürlerimi de sunmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder