5 Ekim 2017 Perşembe

Beynimizi %100 Kullanabilme Gerçeğini Yüzyıllardır Bizden Sakladılar ve Hala Saklıyorlar.

Başlığı okuyanların ilk tepkisi ya bırak bu safsataları, olacaktır.
Çünkü insanlığın başlangıcından beri azınlıkta olan ve bir şekilde beyinlerinin farklı işleyişinin farkında olanlar bu gerçeği kendi çıkarları doğrultusunda çoğunluktan sakladılar ve hala saklamaya devam diyorlar.

 Bu gerçek, beynimizi tüm bilinç hallerinde %100 kullanmayı öğrenebilmemizdir.





Farklı bilinç hallerini bırakın günün 23 saati beta frekansında kullandığımız beynimizin bile sadece %10 kadar bir kısmını kullanabildiğimiz yalanını söyleyecek kadar insanı küçülttüler.
Bazıları beynimizin gücünü görmemizi istemiyorlar.

Secret filminde bile bize detayları söylemiyorlar.
Hep eksik bilgiler ve hep beta frekansında kullanabilme bilgileri veriliyor.

Sonuç ne oluyor?

Tabii ki hüsran.
Birileri kalkıp bu safsatalarla bizi kandırıyorlar deyip insan beynini farklı frekans hallerinde tam kapasite ile kullanmasın diye ellerinden geleni yapıyorlar.

Şimdi asıl gerçeğe geçelim!!!

Eğer istersek beynimizi yaydığı tüm frekans hallerinde kullanabiliriz.
Bizler hali hazırda beynimizi işlevsel olarak sadece beta düzeyinde %100 kullanıyoruz.
Gözümüzü kırpdığımız an bile beynimizin elektriksel ağı tam olarak aktive oluyor.
Bedenimizi kaplayan elektriksel ağın toplam uzunluğu ise neredeyse 80 km kadardır.

Kullanıyoruz da bize ne faydası var.

Sadece stresle boğuşmak ve endişe ile korku arasında bir yaşam kurmak, hepsi bu.
Sadece biraz gayret ve öğrenmek ile beynin teta frekansını bilinçli olarak kullanmayı öğrensek var ya, bırakın %100'ü sadece %50 bile kullanabilsek karşımıza çıkan maddi, manevi tüm sorunlar domino taşı gibi yıkılır gider.

İyi de kardeşim bu kadar biliyorsan, sen kendine uyguluyor musun ki?, diyebilirsiniz.

Benim uzun yıllar bilinç üzerinde yaptığım araştırma ve çalışmalarımın sonucunda şu sonuca vardım.
 Evet bizim bilinç düzeyimiz beta frekansında seyrettiği için sürekli yıkım ve yapım üzerine bir medeniyet kurduk.
Bu beni çocukluğumdan beri rahatsız ediyor.
 Bu rahatsızlık beni çözümler aramaya yöneltti.
Çözüm aradıkça beynimin farklı frekanslarında kendimi farklı hissettiğimi anladım.
Bu frekanslara bilinçli olarak girdikçe kötü ve nefret kavramları eriyor yerini sevgi ve huzur alıyordu. Kendimde denedikçe paranın bile hayatımda bir hükmü kalmıyordu.
Bolluk farklı bir anlam almaya başladı.
Biriktirmeye ve endişe etmeye gerek kalmadığını gördüm.
Her ihtiyacım doğru zaman ve yerde karşılanmaya başladı.
Çünkü, Yüce Allah'ım beni beta beyin dalgasına göre yoksul ancak teta beyin frekansına göre bolluk içine sokuyordu.
Bu nasıl oluyordu ben bile pek anlayamıyordum.
Sonra anladım ki ben zaten bolluk içinde olduğum aynı anda varolduğum diğer halimi deneyimliyor ve beta'ya geçtiğimde yine eski düşünce kalıplarımla eski halim oluyordum.

Sonuç olarak, beynimizi tam kapasite ile kullanmak onu içinde bulunduğumuz bilinç(Buzdağının görünen kısmı) halinde kullanmak değildir.

Asıl olan bilincimizi diğer frekanslarda (buzdağının görünmeyen asıl kısmı) kullanabilmektir.

İşte o zaman beynimizi tüm bilinç hallerinde tam yani %100 kapasite olarak kullanabiliriz.

İşte o zaman insanlık yıkım ve yapım realitesinden sadece FARKET ve OL realitesine geçecek.

2 yorum:

  1. genel anlamda, bilinçli olunduğunda herşey yolunda.genel anlamda yani gündelik yaşamda sürekli bilinçli olmak için yapılan birçok uygulama var.meditasyon,nefes teknikleri,yoga.psikolojik veya meditatif çalışmaların hepsinde asıl amaç bilinci arttırıp,devamlılığı sağlamak.lakin uygulamanın işleyişine göre etkileri değişiklik göstermekte.meditasyon;dinginlik-huzur getirir.değişik nefes teknikleri var.kimisi meditasyon etkisi yapar,kimisi ise mutlu,enerjik,pozitif bir etki.bilinçaltını temizlemenin mümkün olmadığını düşünüyorum.bloke edilebilir.ama kesinlikle bu tarz çalışmalar çok faydalı

    YanıtlaSil
  2. Aldığım 2 bin TL maaştan ertesi gün cebimde beş kuruşun kalmaması, ödenemeyen krediler ve kredi kartı borçları, ödenemeyen kira yüzünden evden atılma korkusu, çocuğun okul masrafı, karı tuz derken bir tarafımın vızz demesi... Bütün bu ahval ve şerait dahilinde hala tımarhaneye ya da hapishaneye girmediysem beynimin en az %200 aktif olduğunu iddia ediyorum...

    YanıtlaSil

SU RİTÜELİ! I Tuncay YEŞİLPINAR