23 Ocak 2018 Salı

TEŞEKKÜR EDERİM! Bu Geribildirim Umutsuzluğa Düşmüş Arkadaşlara Işık Tutacaktır...

Genel olarak aldığım geribildirimleri hiç paylaşmam.
Ancak önemli gördüğüm bir geribildirimi sizlerle paylaşma ihtiyacı hissettim.
Aşağıda kendisinden yayınlama iznini aldığım birebir paylaştığım ancak prensiplerim icabı isim paylaşmadığım harika bir geri bildirimi sizlere sunmak istedim.
En azından bu gibi umutsuzluğa kapılmış arkadaşlarımıza ışık tutacaktır.
Umudunuzu hiçbir an bile kaybetmeyin.
Herşey AN içinde değişebilir!

Size büyük bir teşekkür borcum olduğunu hissettiğimden dolayı bu maili gönderiyorum umarım size ulaşır ve okursunuz. Sizin videolarınızı yakın zamandır takip ediyorum. Keşke çok uzun yıllar önce tecrübelerinizden faydalanabilseydim. Benim 5 yıldır boğaz- boyun bölgemde geçmeyen yumru vardı. Adeta boğazımda sert bir top hissediyordum. Gitmediğim doktor, terapist, psikiyatri, psikolog kalmamıştı. Kendimi gerçekten kötü hissetmeye başlamıştım. İntiharı dahi düşünüyordum. Sanırım artık böyle yaşayacağım diye umutsuzca günlerimi geçirirken; sizin anında ağrıyı kesen videonuzu seyrettim ve uyguladım. Hani ağrıya şekil, renk hareket olarak imgelediğimiz ardından zihnen bozduğumuz. 1 defa denedim ve ertesi günü o yumru hissinin azaldığını hissettim. Eski o rahatsızlık veren his gitmişti. Tam 5 YIL Tuncay Bey. 5 YIL o acı ile yaşadım. Antidepresan, ağrı kesiciler, antibiyotikler, iğneler. Durup durup ağlıyordum halime üzülüyordum. Neyse ki çok daha iyiyim ve bu sizin sayenizde. Sizden Allah razı olsun. Öyle güzel öğretileriniz var ki. Aboneniz oldum zaten blogunuzu da takip ediyorum. Ayrıca kitabınızı da alacağım. Siz harika birisiniz. Enerjiniz muhteşem. Diğer öğretilerinizden de harika deneyimler edindim. Para uygulamanızı denedim. Bir kaç saat sonra kitaplıktan aylardır okumadığım kitabımı aldım ve içinde aylar önce saklamış olduğum paramı buldum şok oldum 😊Yine denedim iş yerimden uzun zamandır maaşımı vermiyorlardı. Uygulamanın ertesi gün ödememi aldım 😊 Lütfen daha fazla video ve bilgi ekleyin. Sayenizde çok daha iyi hissediyorum. Çalışmalarınızı uygulamaya devam ediyorum. Lafı çok da uzatıp sizi sıkmak dakikalarınızı almak istemem. Size gönülden teşekkür ettiğimi bilmenizi isterim. Sevgiyle kalın, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder